Friday, July 31, 2009

Kursus Fail Meja

Hari ni aku ada kursus Fail Meja start pukul 8.00 a.m- 12.00 a.m ..... Alhamdulillah kursus harini berjalan lancar.... Pagi makan nasi lemak n tengah hari makan nasi lauk campur .... hehehehe makin berisilah aku kali ni.... dah lah tadi sebelum g kerja tadi aku minum susu anmum heheheheh. alhamdulillah aku dah stop muntah2.....

Harini seronok betul coz hari ni masa kursus aku kena bentangkan senarai tugas aku selama ini... yang paling seronok adalah sebab sebelum ni ramai orang ingat aku ni x der kerja tp bila bentangkan kertas bos aku pun terkejut gak coz sebelum ni byk kerja orang lain tp die ingat kan kerja aku tp bila bentangkan tadi sambil tercungap2 bos aku pun tiba2 cakap...... Insyallah selepas ni die akan cuba tetapkan aku mengikut prestasi kerja aku......

Mamber2 aku selama ini ingat aku x der kerja coz kerja aku slalu aku buat diam2.... x pernah mintak tolong ngan diaorang pun ramai ternganga tengok aku sb x percaya yang selama ini aku yang buat kerja tu sorang2 siap boleh tolong orang lain buat kerja.....Alhamdulillah aku rasa ni berkat aku berazam semalam kot.... Aku cuba maafkan semua kesalahan yang diaorang buat kat aku dan see... Sekejap jer Allah nak tunjukkan hidayah-Nya....

So Moral of this story.... Maafkanlan insan2 yang lain kerana mereka pun manusia biasa.... Like me... Mula2 memang bengang tp lepas tu maafkan lah mereka x baik pun berdendam lama2 nanti kita tanggung derita coz menanggung perasaan dendam lelama dan diaorang pun mesti happy bila tgk kita tertekan n sakit hati kan.........

I'm happy person today
Free Signature Generator

No comments: