Tuesday, June 9, 2009

Tunang....

Seperti yang aku janjikan harini aku sertakan aktiviti sepanjang 3 hari aktiviti minggu lepas sebelum, semasa dan selepas hari pertunangan akak aku ...





malam sebelum majlis... orang kampung turun untuk menolong





persiapan sebelum majlis -hari majlis



muka org gelabah nak bertunang kui..kui...





gambar aku pun haruslah adakan..... badan letih giler tetapi tetap senyum heheheh....
walaupun ada sedikit kelam kabut tp alhamdulillah dapat diselesaikan..... terasa macam akulah orang kuat majlis tu...

esoknya aku , my hubby, pakteh sekeluarga kemas rumah .... tp yg clearkan sampai habis haruslah aku n my hubby sb aku ni jenis x leh tengok rumah bersepah cepatjer nak tension....
pada family mertua aku mintak maaflah banyak2 sebab aku x dapat layan langsung sb aku terlalu sibuk (ada penyesalan disitu) lagipun badan aku memang x sihat sangat sebab sakit kepala.... tp x kan nak tunjukkan kat orang aku sakit kepalakan nanti cakap aku nak mengelat plak...... what everpun akak aku dah selamat bertunang ...... bulan 12 kawen hehehe... xlama jer lagi



Free Signature Generator

1 comment:

Eta LaZiM said...

Tahniah!! Semoga berakhir di jinjang pelamin...