Tuesday, May 19, 2009

Aksi- Aksi Nur Muhammad Adam


Aksi mandi sungai


Aksi mandi sungai 1


Aksi dalam kereta 1


Aksi dalam kereta


Aksi main gelongsor


Aksi main padang


aksi adam tido 1

Aksi Tido 2

Inilah aksi- aksi adam ketika berumur setahun dua bulan h0hohohoho..... Wajah inilah yg membuatkan hati aku sejuk ketika marah..... hilang letih bila balik kerja dan byk lagilah.... skg ni dah semakin becok dan semakin manja walaupun kadang2 geram jugak tgk perangai die.... Aku n husband mmg x manjakan sgt die ni... klu salah kitaorg marah kdg2 kena gak cubit tp bukan sb x sayang ni semua aku dah ada pengalaman bila ada org yg terlalu manjakan anak... aku tau bukan dia paham pun klu aku marah die tp aku nak die tau benda yg die buat tu aku x ske... Tapi hakikatnya dia adalah buah hati pengarang jantung aku... Bila balik benda pertama yg aku buat adalah peluk die klu smpi umah dia dah tido aku akan usahakan smpilah die bgn hahahahaha..... pastu lotihlah nak melayan die coz tido dia diganggu.... ada aku kesah?????????? ni sb aku x leh thn naluri seorang ibu nak tgk wajah anak die n nak peluk anak die setalah seharian bekerja....

No comments: