Tuesday, June 2, 2009

LELAKI JADI PENGASUH???

Boleh ker lelaki jadi pengasuh budak yang berumur setahun dua bulan?


Erm...... macam x boleh jer kan? kebetulan aku punya cuti x banyak so husband aku kena ambik cuti untuk jaga anak aku seharian.... kalau hari tu lainlah sebab ibu aku ada, kali ni husband aku sorang2 jaga anak aku...

Sampai jer opis aku dah rasa x sedap hati kebetulan mata ku dah start sakit... call husband x dapat.. (aduh lagilah aku risau) last2 call ayah aku cakap nak balik so suh aku aku hantar aku balik..... Sampai rumah tengok x der plak keta husband aku (lagilah aku risau)....

Tak lama lepas tu husband aku call cakap die bawak adam g opis die huhuhuhuhu.... leh eks macamtu.... So jom tengok ragam adam dalam jagaan suami aku....







akhirnya tertido selepas kena marah hehehe.....
Free Signature Generator

No comments: