Wednesday, June 17, 2009

Hari Yang Indah

Sekarang aku akan cuba untuk berfikiran positif dan mulakan hari2 yang mendatang dengan penuh keindahan..... rasa2 boleh tak?...... Aku akan anggap setiap dugaan yang mendatang adalah satu rahmat yang Allah bagi untuk mematangkan dan mendekatkan diri padaNya....... aku bersyukur kerana aku terpilih untuk diuji oleh itu aku tahu bahawa aku masih disayangi olehNya.... sesungguhnya ujian ini adalah untuk menguatkan lagi ingatan aku padaNya.....

Ya Allah aku harap semoga aku tabah dan tidak lalai dari mengingati-Mu
Free Signature Generator

3 comments:

attyfir said...

semoga eda tabah hadapi apa jua dugaan.amin

dmx said...

salam,inilah wanita solehah maybe Allah bless 4U....

Eta LaZiM said...

BAGUS!! teruskan berfikiran POSITIF... Setiap yang berlaku pasti ada HIKMAH yg TERSEMBUNYI!!!