Wednesday, April 22, 2009

Debaran Interview

Semalam aku n husband ada interview.... Husband interview kul 8.00 kat putrajaya... aku kul 9.30 kat bangunan pentadbiran so husband aku gerak kul 6.30 tuk g umah kuartest ambik kasut then terus g putrajaya sb klu lmbt nanti jem n x der parking..... so aku g ngan ayah....

Kitaorg gerak dalam kul 7.00 sb nak hantar ibu + hantar adik lelaki aku + hantar anak aku + hantar adik perempuan aku + g minum= singgah opis ayah dulu smpai kul 9.10 minit pastu baru gerak g tmpt aku nak interview...... dekat jer dlm 5 minit mcmtulah.....

Smpi jer sana memula aku dah blur dah masuk salah tmpt... sptutnya tingkat 3 tp aku g tingkat 1 huhuhuhuhu..... smpi jer tgkt 3 dah rasa debaran makin kuat... tp bila tgk org kat sana relax jer so aku pun relax balik.... bila peserta kedua keluar die ckp susah so kelam kabut jantung aku huhuhuhu.......

Gila lama die interview ... sorang dalam 40-60 minit..... aku dari berdebar jadi relax n naik balik berdebar huhuhuhu.......tension giler kul 12 lebih baru turn aku bengong tul.... tp time aku kejap plak huhuhuh dlm 10 minit jerk....

Entahlah skg ni tgu jerlah resultnya... klu ada rezeki adalah eks.....



No comments: